Nezávazně poptávám informace týkající se:

Políčka označená hvězdičkou (*) jsou povinná.

Formulář byl úspěšně odeslán. Děkujeme za Váš zájem.
Chyba při odesílání formuláře. Kontaktujte nás prosím emailem.

O společnosti

MoravanyNET s.r.o. je mladá rostoucí firma zabývající se telekomunikační činností. Hlavním cílem naší společnosti je maximální kvalita služeb a spokojenost našich zákazníků.

Kontakt

Obchodní jméno:MoravanyNET s.r.o.
Sídlo firmy:Hlavní 61, 664 48 Moravany
IČ:29300223
DIČ:CZ29300223
Bankovní spojení:2200201615/2010 (Fio banka, a.s.)
Infolinka:+420 530 510 510
E-mail:info@moravany.cz

Historie

Síť MoravanyNET vznikla začátkem roku 2003 jako uzel komunitní sítě CZFree.Net. V té době patřila mezi první bezdrátové sítě V Brně a byla vůbec první bezdrátovou sítí v Moravanech. Hlavní účel freenetu, tj. sdružení lidí za účelem výměny informací, dat a sdílení trvalého připojení k Internetu (v té době bylo pro jednotlivce dostupné pouze vytáčené připojení přes telefonní linku) byl naplněn. S postupem času a s rozvojem dalších internetových služeb, zejména pak sociálních sítí, přešla síť MoravanyNET na obchodní model, avšak se stejnou filozofií - tj. veškerý zisk z provozu reinvestovat do technického vybavení a infrastruktury.

Často kladené dotazy

Jaká je rychlost připojení?

Rychlost připojení závisí na zvoleném tarifu. Naše kapacita pátěřní linky (uplink) do Internetu je dimenzována tak, aby učivatelé drtivou většinu času dosahovali maximum objednané rychlosti. Bohužel čas od času se v bezdrátové síti objevují težko ovlivniotelné faktory, nejčastěji rušení poskytovatelů nerespektujících a porušujících nařízení ČTÚ, kvůli kterým může rychlost připojení přechodně kolísat.

Co dělat když mi nefunguje internet?

  • Zkontrolujte, zda je přijímací zařízení připojené a zda na něm svítí kontrolky.
  • Restartujte přijímací zařízení - router, případně anténu. Na cca 30 sekund je odpojte z elektrické sítě a nechejte znovu naběhnout.
  • Restartujte počítač nebo, je-li to možné, zkuste připojit jiný počítač nebo připojit počítač k routeru jiným kabelem, případně použít jiný port routeru.
  • Kontaktujte nás telefonicky na čísle 737 807 885. Obratem Vám bude sděleno, zda je evidujeme nějaký technický problém nebo je chyba na Vašem zařízení.

Jde mi přijmout pošta, ale nefunguje odesílání

Jedná se o chybné nastavení SMTP serveru. Tento problém nastává u používání poštovních klientů (Outlook, Thunderbird, ...). Do políčka SMTP u Vašeho poštovního klienta zadejte relay.moravany.cz