Nevíte si s něčím rady?
Podívejte se prosím nejprve do naší nápovědy nejčastějších otázek (FAQ) zda tam nenajdete odpověď.
Jedná se o chybné nastavení SMTP serveru. Tento problém nastává u používání poštovních klientů (Outlook, Thunderbird, …). Do políčka SMTP u Vašeho poštovního klienta zadejte relay.moravany.cz
- Zkontrolujte, zda je přijímací zařízení připojené a zda na něm svítí kontrolky.
- Restartujte přijímací zařízení – router, případně anténu. Na cca 30 sekund je odpojte z elektrické sítě a nechejte znovu naběhnout.
- Restartujte počítač nebo, je-li to možné, zkuste připojit jiný počítač nebo připojit počítač k routeru jiným kabelem, případně použít jiný port routeru.
- Kontaktujte nás telefonicky na čísle 737 807 885. Obratem Vám bude sděleno, zda je evidujeme nějaký technický problém nebo je chyba na Vašem zařízení.
Rychlost připojení závisí na zvoleném tarifu. Naše kapacita pátěřní linky (uplink) do Internetu je dimenzována tak, aby uživatelé drtivou většinu času dosahovali maximum objednané rychlosti. Bohužel čas od času se v bezdrátové síti objevují težko ovlivniotelné faktory, nejčastěji rušení poskytovatelů nerespektujících a porušujících generální nařízení ČTÚ, kvůli kterým může rychlost připojení přechodně kolísat.
Nenašli jste co jste hledali?
Pak nás neváhejte kontaktovat na telefonním čísle +420 530 510 510, rádi vám pomůžeme.
Neradi voláte?
Napište nám email na info@moravany.cz nebo využijte náš kontaktní formulář.